Olympus a lansat iaurtul cu 0% grăsime
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează iaurtul grecesc cu 0% grăsime, în completarea gamei lansate în premieră pe piața românească în 2011.
De asemenea, datorită succesului pe care iaurturile grecești le au deja în România, Olympus introduce la raft și două ambalaje noi, pentru iaurturile grecești cu 2% și 10% grăsime, ambele disponibile acum și la gramaj de 350 g.
Olympus a deschis un nou segment de consum pe piața românească în urmă cu doi ani, când a lansat iaurturile grecești. Acestea sunt fabricate în unitatea de producție de la Hălchiu, Brașov, din ingrediente naturale care respectă cele mai riguroase standarde de calitate impuse de către organismele internaționale și naționale în domeniu. În prezent, iaurtul grecesc Olympus este disponibil în variantele cu 0, 2 și 10% grăsime, precum și în variante cu fructe (căpșuni, coacăze, rodie și zmeură).
“Iaurtul grecesc cu 0% grăsime se adresează consumatorilor care vor să savureze gustul unic al acestui sortiment, dar în același timp urmăresc și o alimentație săracă în grăsimi. În acest sens, observăm că românii urmează tendinţa internaţională de pe piețele mature precum SUA și Marea Britanie de a consuma din ce în ce mai mult iaurt grecesc. De aici și decizia noastră de a produce iaurturile grecești cu 2% și 10% grăsime și în ambalaj de 350 g. Așadar, continuăm să inovăm și să venim în întâmpinarea preferințelor consumatorilor, lansând produse la un nivel calitativ foarte înalt – acesta este de altfel și lucrul care ne diferențiază în piață”, a declarat Ilias Pliatsikas, director general Olympus România.
Caracteristicile iaurtului grecesc presupun un proces de fabricație deosebit față de iaurtul simplu. Astfel, pentru fabricarea unui kilogram de iaurt grecesc sunt necesari trei litri de lapte, în timp ce pentru un kilogram de iaurt simplu se folosește 1 litru de lapte.
Cu o capacitate totală de colectare a laptelui de 40.000 de litri pe oră, fabrică din Brașov produce iaurt, lapte proaspăt și UHT, brânză, precum şi smântână, toate sub brandurile Oly și Olympus. Produsele de cea mai înaltă calitate sunt distribuite în lanțurile de hiper şi supermarketuri din România şi din Europa.
Întinsă pe o suprafață de 25.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generație pentru recepția și procesarea laptelui la nivel european, precum și pentru ambalarea produselor finite. Nivelul înalt de tehnologizare asigură Olympus un avantaj competitiv și garantează produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar, păstrând, în același timp, valoarea nutritivă a acestora și gustul distinct.
Pe acelasi subiect:
- Târg de produse tradiționale în curtea Ministerului Agriculturii
- Fabrica Lactocrist din Cristian, județul Brașov, a fost scoasă la vânzare
- Brașov: Săptămâna aceasta își va deschide porțile târgul GastroPan
- Locuri de munca in agricultura aprilie 2014
- Programul Cornul şi laptele s-ar putea transforma în Cornul şi kefirul