Jumătate din laptele din magazine provine din import
Aproape jumătate din laptele pe care îl cumpără românii din pricipalele lanțuri comerciale din țară provine de peste hotare, potrivit studiului Retail Scorecard 2013, cea de-a doua ediție a studiului WWF România privind performanța de mediu pe piața autohtonă de retail.
WWF-România a lansat săptămâna trecută a doua ediție a studiului Retailer Scorecard, ce analizează performanța de mediu a primilor 12 retaileri FMCG din România. Concluziile raportului indică faptul că piața de retail din România a înregistrat o creștere medie de 4.5% a performanței de mediu față de 2012.
Potrivit studiului citat, cantitatea de fructe şi legume provenite din România s-a dublat faţă de 2012. Totodată, laptele dulce provenit din România de pe rafturile celor 12 supermarketuri incluse în studiu a scăzut cu 14% faţă de 2012.
Pe acelasi subiect:
- A crescut cantitatea de lapte colectată în luna martie de la producători și au scăzut importurile de lapte brut
- Utilaje Alfa-Laval, publicitate în revistele româneşti 1910
- Producţia de lapte a scăzut, în vreme ce procesarea înfloreşte. Explicaţia? Un flux de importuri în primele cinci luni
- Cluj: Fabrica Napolact și-a închis porțile pentru că „interesul pentru brânzeturile românești e scăzut”
- Statistici industria laptelui ianuarie – aprilie 2013