Money Express: Unde a dispărut Toni Delaco?
În spatele dispariției din media a seriei de reclame care îl aveau în centru pe Toni Delaco – despre care Vicențiu Neacșu, Senior Media Planner la agenția de publicitate Optimedia, spune că „a venit creativ, bazându‑se pe un înțeles financiaro‑elitist, și a fost repoziționată către masele largi printr‑un mesaj clar diferențiat“ – pare să fie așadar o reducere a bugetului de publicitate alocat de compania brașoveană Delaco începând cu toamna anului trecut.
„Singurul activ (cu reclame la tv – n.r.) este deocamdată Hochland“, afirmă Vicențiu Neacșu, care adaugă că și în anii trecuți Delaco începea campaniile de promovare în ultimele zile ale lunii ianuarie. „Încă am putea să nu fim pesimiști“, mai spune Neacșu.
Reprezentanții Delaco nu au dorit acum să vorbească despre modul în care s‑a mișcat compania în 2009. „Nu este momentul pentru o asfel de discuție“ – a fost mesajul.
Dar într‑un interviu acordat la începutul anului trecut pentru MONEY EXPRESS, Tudor Comaniciu, care deține pachetul majoritar de acțiuni la distribuitorul de produse lactate (Delaco, cu vânzări de circa 50 mil. euro în 2008, nu are nici o fabrică, iar produsele lactate pe care le vinde pe piața locală sunt realizate sub brandul Delaco în fabricile unor parteneri din Bulgaria, Germania sau Ungaria), vorbea despre o creștere de 40% a vânzărilor și despre achiziția unui jucător local pentru a intra și pe segmentul de produse proaspete.
Citeste mai mult in Money Express
Pe acelasi subiect:
- Carrefour, amendat pentru că a prezentat cașcaval Delaco ca fiind „autentic românesc”
- Programul Cornul şi laptele s-ar putea transforma în Cornul şi kefirul
- Olympus a lansat iaurtul cu 0% grăsime
- Industria laptelui: Olympus Dairy a contractat un credit de 5 mil euro
- INS: Laptele de vaca colectat de unitatile procesatoare a scazut in mai cu 4%